• Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. YEs!!!!!!! Ninja Gaiden 2 FINALLY BC!!!!

User Info: KevChaos86

KevChaos86
1 month ago#91
CyberEvil posted...
Man...GameStop used is looking pretty nice right about now. Probably cheaper too.


$9.99; $8.99 for Power-Up Rewards Pro members. πŸ‘

https://m.gamestop.com/product/xbox-360/games/ninja-gaiden-2/68191
XBL Gamertag: KevChaos86

User Info: AlmightyCheeks

AlmightyCheeks
1 month ago#92
mission mode seems to have extremely long load times
Gamertag: ALMIGHTY CHEEKS
The CUBS are the 2016 WORLD CHAMPIONS!!!

User Info: Gnarkill03

Gnarkill03
1 month ago#93
Ugh, digital is now available but its $30...

*buys it anyway*
The Gaming Marathon podcast: http://www.thegamingmarathon.com/

User Info: KevChaos86

KevChaos86
1 month ago#94
Gnarkill03 posted...
Ugh, digital is now available but its $30...

*buys it anyway*


Why wouldn't you buy it physical?
You can't wait a day or 2 to whip ninja, werewolf and fiend ass that badly?
XBL Gamertag: KevChaos86

User Info: VanderZoo

VanderZoo
1 month ago#95
Yuri_LowelI posted...
Robin_Mask posted...
VanderZoo posted...
The dismemberment is still there, it's just less gory I believe.

OHKO's.. I don't know, seems like it could be annoying. I would have to play both to decide if it's good or not.

More enemies isn't necessarily better, quality over quantity, the ones in Sigma have more health and are smarter the reviewer said.

And they did other stuff, like there was a worm boss they removed entirely, I remember reading back in 2008 how that was a terribly annoying boss.

And yeah, I really like the idea of playing as Momiji, Ayane and Rachel.

I think purists like Ninja Gaiden 2, which is understandable, but Sigma seems like an overall better and more fun version of the game.

Yeah, because not getting hit by enemies and suddenly, the last one grabs and OHKOs you seems like a better idea as opposed to some damage, right?

More health is better? Artificial difficulty is never a good idea.

Yep, worm boss sucks.

It isn't even about purists lol. It's the fact that NGS2 is just a cash-in. We get it, you're a fanboy for that game and deny facts on how NGII is superior. There are many fans and people who agree NGII is superior.


Ng2 is better. But more playable characters makes sigma more appealing to some.


Yeah, I want to play as Momiji, she's awesome.
We are Gamefaqs, opinions are prohibited.

User Info: Gnarkill03

Gnarkill03
1 month ago#96
KevChaos86 posted...
Gnarkill03 posted...
Ugh, digital is now available but its $30...

*buys it anyway*


Why wouldn't you buy it physical?
You can't wait a day or 2 to whip ninja, werewolf and fiend ass that badly?


I'm all digital, and I prefer to keep it that way.
The Gaming Marathon podcast: http://www.thegamingmarathon.com/

User Info: gsforlife

gsforlife
1 month ago#97
Ninja Gaiden is the king of action games
PSN: cyanide4suicide | XBL: aNinjaGuardian
/\/ / /\/_/ /\ G A I D E N

User Info: NinjaGaidenman

NinjaGaidenman
1 month ago#98
It’s finallly out on BC......Just picked this game upppp today last one from Gamestop for 9.99 super stocked af and wow plays soooooo smooth and wow on the x1x and 4K looks amazing!!!
XBL GT:SuperSpartan600
PSN:RhinoMan200
  1. Boards
  2. Xbox One
  3. YEs!!!!!!! Ninja Gaiden 2 FINALLY BC!!!!
  • Topic Archived