• Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Fire Emblem Heroes
  3. Book 5 Chapter 7 - F2P Quest Guide

User Info: BigC_072

BigC_072
1 month ago#1
https://youtu.be/MvbfWHORf4M

In case the last chapter is too daunting on Lunatic difficulty
Without a gutter, my mind would be homeless.

User Info: DreadKaiser

DreadKaiser
1 month ago#2
the day we need a F2P Guide for story content....
Friendship is Magic
AND MAGIC IS HERESY!

User Info: Honkersssss

Honkersssss
1 month ago#3
ugh why did my dumbass merge peony to +1
Remilia Scarlet best girl

User Info: BigC_072

BigC_072
1 month ago#4
Honkersssss posted...
ugh why did my dumbass merge peony to +1

It worked with my +1 Y!Minerva

DreadKaiser posted...
the day we need a F2P Guide for story content....

I don't want to waste tons of stamina trying out solutions for the quest
Without a gutter, my mind would be homeless.

User Info: Meganium7

Meganium7
1 month ago#5
DreadKaiser posted...
the day we need a F2P Guide for story content....

the edelgard on 7-4 f***ing mowed through my max investment +10 brave ephraim lol, very balance.

had to plant both my flyers with reins next to him to debuff her enough to win
http://myanimelist.net/profile/Paiguy
http://www.gamefaqs.com/boards/1094-nihon-falcom-general

User Info: blasster

blasster
1 month ago#6
You know, rather than wasting stamina, might as well just use that revive item.

.....like, isn't the whole point of ghb/cc guide is cuz you are not allowed to use revive item?

Man, I hope that make sense, idk.
Mobage: Fire Emblem Heroes 8793571220
Console: Fire Emblem Three Houses

User Info: DreadKaiser

DreadKaiser
1 month ago#7
Meganium7 posted...
the edelgard on 7-4 f***ing mowed through my max investment +10 brave ephraim lol, very balance.

had to plant both my flyers with reins next to him to debuff her enough to win

was telling people she's absurd.

blasster posted...
You know, rather than wasting stamina, might as well just use that revive item.

.....like, isn't the whole point of ghb/cc guide is cuz you are not allowed to use revive item?

Man, I hope that make sense, idk.

yeah just use Lights Blessing. as long as you aren't literally incapable of doing damage, with specials charged. you are good.
Friendship is Magic
AND MAGIC IS HERESY!

User Info: Poison-puffs

Poison-puffs
1 month ago#8
People really need a guide for STORY MODE lol
Killer Queen has already touched this post
Owner of the Ultimate Sword:https://imgur.com/xeDSGLC

User Info: CrazyDiamondSP

CrazyDiamondSP
1 month ago#9
Tmw you forget that there is an item in the game that allows you to revive, don't know when was the last time I ever used that.
Smash ultimate wishlist: Sora, funky kong echo. Smash dreams come true: Joker, Banjo&Kazooie, Shulk
Nonwanted characters: Geno, Lloyd(alone),Solaire(alone)

User Info: BigC_072

BigC_072
1 month ago#10
Oh yeah forgot about Light's Blessings
Without a gutter, my mind would be homeless.
  1. Boards
  2. Fire Emblem Heroes
  3. Book 5 Chapter 7 - F2P Quest Guide
  • Topic Archived

GameFAQs Q&A