• Topic Closed
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Dragon Ball Z Dokkan Battle
  3. JP Dokkan Battle Discussion #73: Fine, I'll Do it Myself
ShadowSilver13 posted...
Siblings' Bond? That's not a super powerful Team, in terms of SUPER INT. I hope they'll be kind with us lol

It's what the wiki says and sounds like something they'll pull since him being weak to Hybrids for the third time in a row sounds kinda dumb.
Too bad I don't have Int Whis or Beerus at SA10 so they could heal forever together.

User Info: Crazysilver03

Crazysilver03
1 week ago#452
Pythonidae posted...
Can you save the strips for next time or do they expire?

I don't really want any of the units on the list, except for the TEQ nuke lead Goku who I already bought earlier.

Edit: Wish they would've put STR Kale on it. >__>
They have 3 written on them for Wish Strip 3 so I doubt it.

User Info: Pythonidae

Pythonidae
1 week ago#453
Hayato Nekketsu posted...
edit: looks like SSJ3 Broly is going to be weak to Sibling's Bond. Looks annoying but doable.

I swear if they don't open up the story event for the LR GoBros by that time they are just doing it on purpose to screw with players. >__>
3DS FC: 2165-5653-3487
(edited 1 week ago)
Super needs an arc where Raditz comes back to life and redeems himself or Goku finds a long lost little brother/sister or something so he can be on Sibling's Bond too.
Also previously unknown families show up for the U6 girls so they can break more categories.
(edited 1 week ago)

User Info: chaosinuyasha

chaosinuyasha
1 week ago#455
When this comes to global I'll snag the TEQ SS2 Goku, and TEQ Trunks. MAYBE a dupe of Kefla or Bergamo if I haven't cleared Potara/USS LGE by then but I doubt it. I'm probably gonna go for kais and the meat(for WT runs). Also how many wish strips do you get outside of wishes, if its 5 and they expect you to use a wish ona strip per set of wishes I dunno if I'll do that....
PSN: ChaosInuYasha (make sure you give me fair warning as to where you met me and why you wanna add)
Official Kaguya Ootsutsuki of the UNStorm 4 board
Yes, it's 1 each from each Porunga set so without those you'll only have 5 strips.

User Info: swordz9

swordz9
1 week ago#457
I haven’t seen every new unit I think, but I have so many of them 90% or rainbow (Caulifla, Kale, Kefla, Brianne, Dyspo, Toppo, INT Goten, TEQ Kid Trunks) that I’ll probably just rainbow Bra just because or just use the strips for baba points I don’t need either.

User Info: dulldrohl

dulldrohl
1 week ago#458
Hayato Nekketsu posted...
Super needs an arc where Raditz comes back to life and redeems himself or Goku finds a long lost little brother/sister or something so he can be on Sibling's Bond too.
Also previously unknown families show up for the U6 girls so they can break more categories.
I'm kinda surprised that Vegeta hasn't tried tracking down the super dragon balls to try and revive the Saiyans. I'd be down for a Saiyan revival arc.

They could also take the concept of a HFIL arc and do it properly, not just have the characters be a s***load of fodder with familiar faces in the background.

User Info: BipBapBam

BipBapBam
1 week ago#459
Probably because both Goku and Vegeta know most Saiyans were a******s lmao
Regardless of warnings, the future doesn't scare me at all.

User Info: dulldrohl

dulldrohl
1 week ago#460
BipBapBam posted...
Probably because both Goku and Vegeta know most Saiyans were a******s lmao
"Bu-but it was because of Frieza! He made us do it!" Wasn't that the gist of Vegeta's blubbering speech before initial demise?

It's just weird that he got so obsessed over the U6 Saiyans while not giving 2 s***s about his own people lol.
  1. Boards
  2. Dragon Ball Z Dokkan Battle
  3. JP Dokkan Battle Discussion #73: Fine, I'll Do it Myself
  • Topic Closed

GameFAQs Q&A