• Post New Message
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
This topic contains spoilers - you can click, tap, or highlight to reveal them
  1. Boards
  2. Mario
  3. I have come upon UNPRECEDENTED POWER

User Info: APlusle

APlusle
1 week ago#1
https://i.imgtc.ws/3PGAH2u.png

Now I, too, can be spez
'Official' Plusle of the SSBU board. Also, creator of that thing down in the line under this.
http://www.gamefaqs.com/boards/997828-paper-mario/57781633
(edited 1 week ago)
#2
(message deleted)

User Info: DoctorPiranha3

DoctorPiranha3
1 week ago#3
Wtf

Why don't I get this privilege

Granted, I've only contributed towards anger and rage on this website. But still goddammit, I want privileges, too!

User Info: APlusle

APlusle
1 week ago#4
You gotta become an EXPERT in one or more games

Or have written FAQs

It's probably 'cause I wrote a FAQ

Wait can Pluslerules do it too
'Official' Plusle of the SSBU board. Also, creator of that thing down in the line under this.
http://www.gamefaqs.com/boards/997828-paper-mario/57781633

User Info: Pluslerules

Pluslerules
1 week ago#5
Oh hell yeah she can

I wrote a mediocre walkthrough for Minish Cap on this account twelve years ago clearly I am qualified to edit the answers of any and all people
No hostile intentions. Probably.

User Info: DoctorPiranha3

DoctorPiranha3
1 week ago#6
NOT FAIR

congrats

User Info: APlusle

APlusle
1 week ago#7
yay

i guess

i dont know if i will ever use this in my entire lifespan on this earth
'Official' Plusle of the SSBU board. Also, creator of that thing down in the line under this.
http://www.gamefaqs.com/boards/997828-paper-mario/57781633

User Info: DoctorPiranha3

DoctorPiranha3
1 week ago#8
I say that about my brain

User Info: APlusle

APlusle
1 week ago#9
Same tbh
'Official' Plusle of the SSBU board. Also, creator of that thing down in the line under this.
http://www.gamefaqs.com/boards/997828-paper-mario/57781633

User Info: angelkay16

angelkay16
1 week ago#10
Nice!

With great power comes great responsibility, are you ready Plus?
I'm not giving him cake. I'm assaulting him with cake!
  1. Boards
  2. Mario
  3. I have come upon UNPRECEDENTED POWER
  • Post New Message